Sunday, May 22, 2011

my moody feel today

yea u still treat me good
fetching me here & there,brought me to where ever i wanted to go
help me as much as u can...but......tis few days i do have some weird feels
about the way u treat me...
is not like last time, i feel ur love towards me is getting lesser...
& mine towards u is getting deeper...
from the words u told me ytday....
although u dun mean to hurt me, but i do feel SAD :(
because tis is ur true feelings deep in ur heart..
u din call to comfort but i am the 1 who call u first...
u should know how was my character,
i like to be concern....but it seems tat u dun have the intention to..
jz like 2nite im jz want u to "tam" out my words bout wat happens on me
but u didnt...hahahha...maybe tis is wat god wants to punish me
& gives u a chance to revenge, since i treat u like tis last time

_________________________________________________________________

my so call "best friend"
forget bout me~~
& the reason is "i have nt been on9 for years" ?!
wtf??? our realationship jz vanish tat easy?
im SAD!!!!
but i ad expected....你本来就转舵比转头还快
遗忘我是迟早的事 but nv think of tat fast!!
hahahhaha XD
p/s : :X

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~________________~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

我是没心肝的人?
我承认!为什么我会变成这样?
可能是因为本小姐对目前的生活已经乏味了
从一开始的亲情, 到友情,
再连我一直以为最坚固的爱情也开始动摇了
所以导致我没有心想去记得某些事,
然后就被骂没心肝了, 无奈 =.="
心里测验说的对,我果然比较适合自己一个人生活!!

[今天的心情可以用1个字形容 - - MOODY]

3 comments:

  1. deardear
    不要不開心啊~~
    工作怎樣啊??忙嗎?有人·欺負你嗎?

    愛情就是這樣的咯。。慶幸的是 你察覺到了這個問題~過後你要做的事就是 想辦法努力地維持你們的感情啊~ :)
    moody 是解決不了問題滴。hehe~~
    goooood luck

    至於我們那位好朋友嘛。hmmm...沒話好說的啦~
    aiks...aiks...aiks....

    誰罵你沒心肝了啊???

    ReplyDelete
  2. haha now we both area ok already keityin :)
    we both had lots of chatting for past 5 days
    mostly bout our feelings hehehe

    bout that bitch
    i can only say 1 word to her. fuck you
    对我来说,知心朋友几个就好..
    别浪费时间在那些无畏的人..
    因为他们永远都不会珍惜你的
    这是我对这件事的个人看法而已..
    你可能跟我完全相反

    至于没心肝嘛...
    我就不是很了解..

    不过老婆大人
    想一下
    如果你没心肝的话..
    那你对待我2 1/2 的态度都一直是超了冷淡得咯
    不过你从没了冷淡的对待过我..
    所以对我来说你不是一个冷淡的人:)

    ReplyDelete
  3. dear dear: 我们没事了,问题已经摊开来讲,也解决了
    我们的那位朋友--算了,反正也不会长久的,
    而且我也看开了,是朋友永远都是,不是的话永远都不是

    没心肝是我朋友讲的-amy...:(
    可能她说得对啦,之前(college & training)
    在我眼里真的是少了她...还真的是觉得对不起我着班朋友

    ReplyDelete